Franks Reiseblog

Franks Reiseblog

mandag 29. april 2013

Sanlucar De Berrameda


kom til Sanlucar De Berrameda en utrolig fin stelplass med plass til 100 biler like ved stranden N36-47.037 W006-21.563

lå på stranden hele dagene bare 50 m fra bilen varmt å godt

tirstag var det market i byen med mange boder å en gedigen saluhall i byen der kjøpte jeg en herlig skrei (Torsk) fra Lofoten som jeg saltet litt å hadde til middag.

Det ble en del kabelarbeid på plassen så jeg kjørte herfra etter bare noen dager.Kjørte opp til Sevilla på Caravan Hildalgo 10 auro med el.N37-19.715 W005-48.301

Etter noen dager fortsatte jeg til en utrolig spesiell by Ved inngangen til Nasjonalparken Donana

El Rocio N37-08-02 W006-29-21 parker på grus ,gress bak

policia Local stille å rolig plass.det er en utrolig spesiell by med bare grus å sand i gatene å mange hester som rir å folk i gamle klær ,nesten som å komme 200 år tilbake i tiden gamle Vesten

du kan også sitte ved baren på hesteryggen å nyte en pils om du vil.Denne byen må bare oppleves.




en fin kveld på stranden bare 50 m fra stelplassen og husbilen

Sanlucar De Berrameda


mange båter som seiler opp elven til Sevilla

en gedigen saluhall mitt i byen Sanlucar De Berrameda

parterer tunfisk

di solgte snegler ute på gatene på markedet

dette var noe av det rareste eg har sett aner ikke hva det er

kirken i El Rocio
inne i kirken som Madonnaen skal flyttes 18 19 20 mai den blir bert fra Almonte hvor den står no
da blir det stor fiesta her i byen

 
 





Noen av di lokale innvanere di gikk rundt i merkelige klær di fleste
trodde denne klesmoten var ute for hundre år siden



 her har jeg stått no ved policia local i 4 dager kjører inn på campingen snart for å tømme å fylle vatten


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Franks Reiseblog